tisdag 3 maj 2011

Vill du ligga med mig då?

Om jag inte lyssnar när du pratar,
bara pratar om dig själv.
Om jag säger att jag inte bryr mig
att du tycker att jag är vacker,
om det inte spelar någon roll.
Om jag är ärlig om sånt där.
Om jag säger att jag är kåt nu,
och att jag vill ha vem som helst


Om jag inte ger dig någon jakt,
om jag är starkare än du.
Om jag dansar till Tonight (I’m fuckin’ you)
Om jag vet vad jag vill
och säger att du duger.
Om jag är en alfahanne i sängen
och lär dig hur du ska göra.


Vill du ligga med mig ändå om sanningen ska fram.
Vill du ligga med mig ändå?


Om jag inte vill vara din tjej,
inte vill höra om sådant där.
Om jag inte är så flickig
utan tar det jag vill ha.
Om jag är ärlig, rak och
säger att jag bara vill knulla.
Visar lusten i mig utan att
leka några lekar.


Vill du ligga med mig ändå om sanningen ska fram
Vill du ligga med mig ändå?


Om jag inte vill höra dig tala
för att det är slöseri med tid.
Om jag inte låtsas att jag bryr mig
när du säger vad du heter.
Om jag inte ler snällt så
att du får känna dig farlig,
inte spelar spelet.


Vill du ligga med mig ändå om sannigen ska fram.
Vill du verkligen ligga med mig ändå?


Susanna tolkar Eric Amarillo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se